Pagina's

zondag 21 februari 2016

Stadswild | Secret Yoga Club #3: The Marshmallow Warriors

Foto: Stadswild Wie zit er weer een selfie te maken op het fotomoment...
Secret Yoga Club #2 was alweer een maand geleden, waar ik toen met een vriend heen ging. Spannend! Zo ging ik deze versie stoer in mijn eentje doen. Overdag werken, thuis snel eten en hop door naar Amsterdam. Rond het middaguur had ik namelijk in het mailtje gelezen dat de locatie het hoofdkantoor van Barts zou zijn. Daar wordt een mens nieuwsgierig van! Ik ken Barts van de wintersport kleding, dus hoe zou de 'HQ' er dan wel niet uit zien?

Bij binnenkomst zag ik een hoog plafond en al een hoop matjes liggen, ik was wat aan de late kant dankzij een drukke A10. Gelukkig begon deze yogales met een paar minuten op je adem letten. Terug naar de basis. 

Ik merkte tijdens deze, vrij intensieve, les dat het niet mijn meest briljante actie was om overdag de armen te trainen in de fitness. Ik had ontzettende spierpijn en vrij snel trilarmpjes. Uiteindelijk was het wel weer een top ervaring!

Achteraf waren er marshmallows, gluhwein en warme chocomel. On top of that, mochten we allemaal een fijne, warme muts van Barts uitkiezen. I like!

Ik heb weer genoten en ben er de volgende keer zeker weer bij. Wil je ook een keer mee? Meld je dan aan via de site van Stadswild.

Een verslag van Stadswild zelf vind je hier.