Pagina's

dinsdag 13 december 2016

5 mannen die je zeker tegen komt op Tinder


via GIPHY

We hebben allemaal een mening over Tinder. Vriendin A. gruwt ervan: "je weet niet welke gek er aan de andere kant van de lijn zit". Vriendin B. houdt er leuke contacten aan over (je weet wel, scharrels). Vriendin C. weet zeker dat ze de man van haar dromen tegen komt via dit medium. Wat ik er nou van vind? Tja.. ik heb de gekken wel voorbij zien komen, maar ook leuke gesprekken gehad. Ik denk alleen dat mijn prins zijn paard kreupel is.. onder een bus is gekomen en vervolgens de trein heeft gemist.

Vijf mannen die je zeker tegen komt:
1. de man die in het echte leven een vrouw niet aan durft te spreken.
Deze man is vaak een beetje verlegen en (te) lief. Je hebt er een leuk gesprek mee, maar als je dan afspreekt straalt deze man een gebrek aan zelfvertrouwen uit zodat je er zelf ongemakkelijk van word. Mijn advies: lekker oefenen met daten jongeman, het komt vanzelf goed!

2. de 'openminded' man
Ik vraag me nog steeds af wat ze er nou precies mee bedoelen, maar veel mannen geven aan 'openminded' te zijn. Willen ze dan een trio? Hebben ze al een vriendin? Zijn ze bi? Beats me.

3. de man met een fetisj
Ik wil niet zeggen dat er iets mis is met mensen met een fetisj. Ieder zijn ding, maar je zult je verbazen wat voor dingen mensen op kan winden.

4. de man die echt alleen op het uiterlijk let
Uiteindelijk zit iedereen te swypen op uiterlijk. Maar bij een bepaalde uitstraling ga je toch even lezen of de profieltekst pakkend is en misschien een hartje verdiend. Deze man vond mijn eerste drie foto's leuk en ik kreeg een hartje. Joepie. Leuk gesprek ook. Tot hij zag dat ik een tattoo had, want dat vond hij niks. Dan was ik vast een typisch tattoomeisje. Ok doei.

5. Mr. Perfect (maar pas op!)
Deze klinkt leuk, maar kan toch gevaarlijk zijn. Past hij zich helemaal aan jou aan? Zegt hij bij veel onderwerpen: "Dat heb ik nou ook altijd". Houdt hij je weg bij zijn huis? Heb je zijn familie of vrienden na een tijdje nou nog niet ontmoet? Misschien is het niks, maar ik kan helaas uit ervaring vertellen dat er wat achter kan zitten. Heb je een onderbuikgevoel dat hij  niet helemaal eerlijk is? Ga het gesprek aan!

Dit lijstje is niet bedoeld om mannen over één kam te scheren, is puur uit eigen ervaring. Heb jij nog een leuke aanvulling? Reageren kan via Facebook.